«Կեղծ լուրերի, սոցցանցերում կեղծ հաշիվների ու ապատեղեկատվության ազդեցությունը «թավշյա հեղափոխության» ընթացքում»
03.05.2018
14:00
Կեղծ լուրեր, սոցցանցերում կեղծ հաշիվներ և ապատեղեկատվություն. «թավշյա հեղափոխության» ժամանակ սոցիալական ցանցերում նման դրսևորումների մասին խոսեց մեդիա փորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը մայիսի 3-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցած մամլո ասուլիսի ընթացքում:

«Առաջին շերտը էմոցիաների ազդեցության տակ չստուգված տեղեկատվության տարածումն էր, երկրորդը՝ անբարեխիղճ անձնավորություններ էին, ովքեր անիմաստ կայքեր ստեղծելով, գումար էին աշխատում: Հաջորդը քաղաքական նպատակներին միտված տեղեկատվական պատերազմների շերտն էր»,-ասում է Մարտիրոսյանը:

Նա ընդգծում է,որ սոցիալական ցանցերը մարդկանց դարձնում են լրատվամիջոց, ինչը ենթադրում է որոշակի պատասխանատվություն:

Մեդիա փորձագետը անդրադարձավ նաև ռուսական ու ադրբեջանական տեղեկատվական դաշտերին, որոնք, նրա խոսքով, պարբերաբար ապատեղեկատվություն էին տարածում:

«Արագ փոփոխությունները ապակողմնորոշել էին ոչ միայն Հայաստանի մամուլին, այլև ռուսական ու ադրբեջանական մամուլին»,-ասում է Մարտիրոսյանը:

Նա հորդորեց ամեն ասեկոսե չտարածել որպես ակնհայտ ճշմարտություն և խուսափել անծանոթ աղբյուրներին վստահելուց:

«Սա հեղափոխություն էր նաև մեդիա դաշտում: Մարդիկ պարզապես մտան ուղիղ եթեր, և քաղաքագետների վերլուծությունները, որոնք հանդիսանում են քարոզչության ու կարծիքների փոփոխման հիմնական աղբյուր,  դարձան անհետաքրքիր մի շերտ»,- ասում է Մարտիրոսյանը:

Անդրադառնալով սոցցանցերում Նիկոլ Փաշինյանի վարած քաղաքականությանը՝ նա շեշետեց, որ վերջինս փորձում է մարդկանց պահել իրականության մեջ իր ուղիղ եթերների միջոցով:

Սամվել Մարտիրոսյանի գնահատմամբ, հեռուստաընկերություններն՝ ի տարբերություն սոցիալական ցացների, որպես նորությունների տարածման միջոց, շատ իներտ են:

«Մեծ էր ֆեյսբուքի ազդեցությունը: Ի տարբերություն նախորդ իրադարձությունների, աշխատեցին նաև այլ սոցիալական կայքեր՝ Թվիթերը, բլոգները, Տելեգրամը և Ինստագրամը: Վերջինս ստեղծեց հեղափոխության էսթետիկա»,- ասում է Մարտիրոսյանը:

Անդրադառնալով կուսակցությունների կողմից ստեղծված ֆեյսբուքյան կեղծ էջերին՝ նա նշեց,որ դրանք անարդյունավետ աշխատեցին. «Նախ, քիչ էր անմիջական շփման հետ կապված ատելության մթնոլորտը: Երկրորդ, իրավիճակն այնքան արագ ու անսպասելի էր փոխվում, որ չկար մի այնպիսի կենտրոն, որն անընդհատ վերահսկեր այն: Այդ պատճառով ֆեյքերը հիմնականում շատ ապակողմնորոշված վիճակում էին»,- ասում է Մարտիրոսյանը:

Ասուլիսի շարունակությունը դիտեք այստեղ:

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
Օգտատերերի 97 տոկոսը կողմ է արտահերթ ընտրություններին
16.10.2018
11:24
Արտահերթ խորհրդարանական ընտրություններ անցկացնելու վերաբերյալ ֆեյսբուքյան հարցման արդյունքներով օգտատերերի 90 տոկոսից ավելին ցանկանում են, որ արտահերթ ընտրությունները տեղի ունենան սույն թվականի դեկտեմբերին։
«Արդարությունն ինձ համար մեծագույն արժեք է». Էրիկ Բաբաջանյան՝ ուսանող, կինոօպերատոր
15.10.2018
11:59
Մեդիա կենտրոն նախագիծը սկսում է պատմությունների շարք, որտեղ ներկայացնելու ենք իրենց ոտնահարված իրավունքները վերականգնած և հիմնարար ազատությունների համար պայքարած մարդկանց:
Հայաստանում հոգեբուժական կենտրոնները վերակազմավորելու անհրաժեշտություն կա
10.10.2018
13:00
Հայաստանում, ըստ 2017 թ. պաշտոնական տվյալների, կա 52 հազար հոգեկան առողջության խնդիր ունեցող անձ, որը 3 տոկոս ավելի է համեմատած 2016 թ. տվյալների հետ:
«2019 թ. պետական բյուջեն ազնիվ, կոնսերվատիվ և իրավիճակային բյուջե է». տնտեսագետներ
09.10.2018
13:00
Հոկտեմբերի 9-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Պետական բյուջե-2019. մարտահրավերներ և հնարավորություններ» թեմայով։
Գործող խորհրդարանը չի ներկայացնում հանրության կամարտահայտությունը
05.10.2018
12:00
Հոկտեմբերի 5-ին Գյումրիում, Շիրակի պետական համալսարանում կազմակերպված «Արտահերթ խորհրդարանական ընտրությունների անցկացման տարբերականներն ու մեխանիզմենրը» թեմայով հանրային քննարկամն ընթացքում բանախոսները խոսեցին արտահերթ խորհրդարանական ընտրությունների անհրաժեշտության ու գործող խորհրդարանը ցրելու տարբերակաների մասին։
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Այսօր մեդիա կենտրոնում
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ