«Զվարթնոց օդանավակայանի հին շենքի ճակատագիրը. գնահատական նոր նախագծին»
08.02.2018
12:00
Ըստ «Զվարթնոց» միջազգային և Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանների կոնցեսիոների կողմից ներկայացված 2018-2022 թվականների Մաստեր Պլանի նախագծի՝ նախատեսվում է քանդել «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին շենքը:

Մաստեր Պլանի նախագիծը ներկայացնողները պնդում են, որ հին մասնաշենքը վթարային վիճակում է և հնարավոր չէ վերագործարկել. դա է ապամոնտաժման հիմանական պատճառը: Մինչդեռ ճարտարապետները հակադարձում են՝ շենքը բարձիթողի վիճակում է եղել, ներդրումներ չեն արվել վերանորոգման համար: Ըստ ճարտարապետների՝ կառույցը այսօրվա նորմերին համապատասխանում է, անհրաժեշտ միայն կոսմետիկ վերանորոգում իրականացնել և այն ենթակա կլինի շահագործման:

Փետրվարի 8-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ «Զվարթնոց օդանավակայանի հին շենքի ճակատագիրը. գնահատկան նոր նախագծին» թեմայով քննարկում, որին մասնակցում էին  ճարտարապետ, օդանավակայանի հին մասնաշենքի համահեղինակ Արթուր Թարխանյանի դուստրը՝ Անահիտ Թարխանյանը, Ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը և «Հայնախագիծ» ինստիտուտի տնօրեն, հանրային խորհրդի քաղաքաշինության ենթահանձնաժողովի նախագահ Գրիգոր Ազիզյանը:

«Եթե մենք հիշենք կոնցեսիոն պայմանագիրը, ապա նա պարտավոր էր հետ տալ այդ շենքը 30 տարի հետո բարելավված վիճակում, որովհետև նա ծախս պետք է կատարի և ռեգուլյար, այսինքն՝ ծախսեր չեն կատարել»,- նշում է «Հայնախագիծ» ինստիտուտի տնօրեն, հանրային խորհրդի քաղաքաշինության ենթահանձնաժողովի նախագահ Գրիգոր Ազիզյանը:

Բանախոսը վստահեցնում է, որ իր ձևի շնորհիվ շենքը շատ բարձր կրողունակություն ունի և առաջին հարկի սյուների փոքրիկ ուժեղացումով ամբողջ հարցերը լուծվում է:

Ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանի խոսքով «Զվարթնոց» օդանավակայանի հին շենքը աշխարհի կողմից ճանաչված կառույց է. «Մենք միշտ ինչ-որ բրենդներ ենք ուզում Երևանի համար ունենալ, օդանավակայանի հին շենքը պատրաստի բրենդ է՝ աշխարհ կողմից ճանաչված»:

Շենքի ապամոնտաժման հիմնական դրդապատճառը ըստ ճարտարապետ, Օդանավակայանի հին մասնաշենքի համահեղինակ Արթուր Թարխանյանի դուստր Անահիտ Թարխանյանի՝ կոնցեսիոների  բիզնեսի զարգացման և ընդլայնման միտումն է:

«Յուրաքանչյուր բիզնեսմենի նպատակը իր ապրանքը ինչքան հնարավոր է թանկ գնով վաճառելն է և այն գործարարը, ով կցանկանա գնել օդանավակայանը կտեսնի, որ դրա կողքին ևս մեկ օդանավակայան կա, ինչի արդյունքում էլ գինը նվազում է: Որպեսզի մաքսիմալ բարձր վաճառի օդանավակայանը, անհրաժեշտ է այն մյուսը քանդել»,- ասում է բանախոսը:

Ըստ Ճարտարապետների միության նախագահի ՝ հին մասնաշենքի ապամոնտաժումը կասեցնելու համար գործնական քայլեր են կատարվել Հայաստանի ճարտարապետների կողմից:

Օրինակ՝ 2014 թվականին Ճարտարապետների միությունը դիմել է Մշակույթի նախարարություն՝ ներկայացնելով, որ նման կառույցները պետք է պետության պահպանության տակ վերցնել: «Սակայն, 2014 թվականից այս կողմ մենք մի տող չենք ստացել, թե ինչու չեն մտցնում այդ ցանկի մեջ, ինչու ենք մենք կորցնում և ինչ է անում Մշակույթի նախարարությունը»,- հավելում է նա:

Ա. Թարխանյանն էլ իր հերթին ասում է, որ մի քանի ամիս առաջ ինքը օդանավակայանի ճարտարապետ  Ժորժ Շեխլյանի, Մհեր Չերքեզյանի և  Հայպետնախագծի հետ միասին, կոնսուլտացիաներ անելով, ներկայացրել են երկու տարբերակներ, որոնք պահում էին օդանավակայանը և հնարավորություն էին ձեռնարկում, որ օդանավակայանը աշխատի և ծառայի որպես ժամանակակից, գործող օդանավակայան:

«Նախկինում օդանավակայանը, որը կառուցվել էր 80-ական թվականներին ուներ 14 կառամատույց (եթե չեմ սխալվում), որից մեկը այսօր քանդված է, իսկ նոր օդանավակայանը ունի ընդամենը 5 կամ 6 մոտեցում: Քանդելով գոյություն ունեցող շենքը՝ Էռնեկյանը և իր կողմից մասնագետները առաջարկում են ընդամենը 6-ին գումարած ևս 6 կամ 7 կառամատույց: Այսինքն ՝քանդելով գոյություն ունեցող օդանավակայանը ՝ իրենք ձևավորում են մի նոր օդանավակայան, որը զիջում է գոյություն ունեցող օդանավակայանին և այստեղ հարց է առաջանում. Եթե մենք արդեն իսկ ունենք այդ հնարավորությունը. օգտագործել  և ադապտացնել շենքը նոր նպատակներին, ինչու՞ չանենք դա: Հենց այս նախագծերով դիմել ենք և՛ Էռնեկյանի ներկայացուցիչներին և՛ հարցը բարձրացրել ենք, մամուլին ենք ներկայացրել: Եվ ամենազարմանալին և վիրավորականը այն է, որ որևէ անգամ նույնիսկ նամակով, գրությամբ մեզ ոչ ոք չի դիմել: Մենք չենք ասում վերցրեք մեր նախագիծը և մեկը մեկի արեք, մենք ասում ենք, թե մենք ձեզ ցույց ենք տալիս ճանապարհը, եկեք պահենք մեր ունեցվածքը, մեր ազգային հպարտությունը և փորձենք փոխշահավետ համագործակցություն ձևակերպել, բայց որևէ պատասխան չկա»,- ասում է Թարխանյանը:

Մկրտիչ Մինասյանը ասում է, որ իրենք բազմիցս խնդրել են Էդուարդո Էռնեկյանին, որ վերջինիս ճարտարապետական արվեստանոցը իրենց մասնագետների հետ մի ընդհանուր կոնցենսուսի գա. «Բայց ամեն անգամ գալիս են և առաջին հերթին դնում են այդ նախապայմանը, ուրիշ ոչ մի բան չեն լսում, ուղղակի ասում են, որ պետք է անպայման քանդվի»,- ասում է Մ. Մինասյանը:

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
«Հայաստանյան թավշյա հեղափոխությունը Ֆրանսիայում չափազանց դրական է ընկալվել»․ ՀՀ-ում Ֆրանսիայի դեսպան Ժոնաթան Լաքոտ
12.07.2018
10:30
Հայաստանում գարնանը տեղի ունեցած Թավշյա հեղափոխությանը ֆրանսիայում չափազանց դրական է ընկալվել ու ընդունվել, հատկապես ոգևորիչ էր այն, որ այդ ամենը խաղաղ ու օրինական բնույթ էր կրում․այս մասին հուլիսի 12-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցած մամլո ասուլիսի ժամանակ ասաց Հայաստանում Ֆրանսիայի արտակարգ ու լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը։
Հայաստանում ամուսնական զույգերը պլանավորում են շատ, բայց ունենում քիչ երեխաներ. ՄԱԿ 2017թ. ուսումնասիրություն
11.07.2018
12:00
Հուլիսի 11-ին Բնակչության համաշխարհային օրը Մեդիա կենտրոնում ներկայացվեց ՄԱԿ-ի Բնակչության հիմնադրամի կողմից իրականացված ՀՀ բնակչության վերարտադրողական վարքագծի ուսումնասիրության արդյունքները:
Նոր քաղաքապետ, թե՞ նոր ավագանի
11.07.2018
11:00
Հուլիսի 9-ին Երևանի քաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը հրաժարական ներկայացնելուց հետո ապագա քաղաքապետի ընտրության հետ կապված անորոշ իրավիճակ է ստեղծվել։
«Եկեղեցին պետությունից անջատ է, իսկ պետությունը՝ եկեղեցու՞ց
10.07.2018
12:30
Հուլիսի 10-ին «Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ քննարկում՝ «Եկեղեցին պետությունից անջատ է, իսկ պետությունը՝ եկեղեցու՞ց» թեմայով:
«Եկեղեցին պետությունից անջատ է, իսկ պետությունը՝ եկեղեցու՞ց
10.07.2018
12:30
Հուլիսի 10-ին «Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ քննարկում՝ «Եկեղեցին պետությունից անջատ է, իսկ պետությունը՝ եկեղեցու՞ց» թեմայով:
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Այսօր մեդիա կենտրոնում
Տեսանյութեր
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ