«Դպրոցների օպտիմալացման գործընթաց. բարեփոխո՞ւմ, թե՞ մտահոգիչ ռիսկեր»
02.06.2017
12:00
Հունիսի 2-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Դպրոցների օպտիմալացման գործընթաց. բարեփոխո՞ւմ, թե՞ մտահոգիչ ռիսկեր» թեմայով:

Քննարկման բանախոսն էր կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը: Քննարկման սկզբում կրթության փորձագետը նշեց, որ ինքն ամենևին էլ դեմ չէ օպտիմալացման գործընթացին, և խնդիրը ոչ թէ օպտիմալացումն է, այլ դրա կազմակերպումը:

Սերոբ Խաչատրյանը կարծում է, որ օպտիմալացումը չպետք է դառնա բիզնես մտածողության արդյունք, այն ավելի շատ սոցալական ուղղվածություն պետք է ունենա:

«Օպտիմալացումը պետք է լինի մեծ ծրագրի մի մասնիկը: Չեմ կարծում, որ պարզապես օպտիմալացում անելն արդյունավետ չէ: Ընդհանուր կրթական համակարգը պետք է դիտարկենք և տեսնենք, թե ինչպես պետք է անել օպտիմալացում: Մենք Հայաստանում անընդհատ դրվագային բարեփոխումներ ենք անում»,- նշում է Խաչատրյանը:

Վերջինիս կարծիքով դպրոցների օպտիմալացման գործընթացը պետք է շրջանցի գյուղական դպրոցները, իսկ խնայված գումարները ճիշտ կլինի ուղղորդել գյուղական դպրոցներին, որտեղ օգնության մեծ կարիք կա:

«Գյուղեր կան, որտեղ ուղղակի չես կարող փակել դպրոցները: Շիրակի մարզում ձմռանը ճանապարհները փակ են, կան գյուղեր լեռնային, որտեղ ճանապարհները վատ են: Եթե այդտեղ անգամ 3 աշակերտ կա, պետք է այդ դպրոցը պահել, նույնը սահմանամերձ գյուղերում:Միեւնույն ժամանակ, գյուղեր կան, որոնք վերջանում են ու անմիջապես մյուս գյուղն է սկսում, եւ եթե ճանապարհի խնդիր չկա, կարող են եւ այդ տեսակ գյուղերն էլ միավորվեն»,-ասում է փորձագետը:

Խաչատրյանը նկատեց նաև, որ դպրոցների օպտիմալացումը պետք է դիտարկել Սերժ Սարգսյանի այն հայտարարության համատեքստում, որ 2040թ. նպատակ կա Հայաստանի բնակչության թիվն ավելացնել:

«Եթե բնակչության թիվն հասնելու է 4 մլն, այդ դեպքում ինչու փակել դպրոցները: Մենք նման օրինակ ունենք մեր աչքի առաջ: Երեխաների պակասի պատճառով մանկապարտեզները փակեցին, իսկ երբ դրանք դարձան անվճար, բոլորը սկսեցին երեխաներին տանել այնտեղ, հիմա էլ տեղ չկա, պայմաններ չկան, երեխային մանկապարտեզ ընդունելն ավելի դժվար է դարձել, քանի Երևանի պետական համալսարան»,-նկատում է Խաչատրյանը:

Փորձագետը գտնում է, որ օպտիմալացման արդյունքում լավ ուսուցիչները գործազուրկ չպետք է դառնան և պետք է իրականացվի գիտելիքի ստուգում, իսկ բարձր առաջադիմություն ցուցաբերածներին անհրաժեշտ է տեղավորել աշխատանքի:

Տեղեկացնենք, որ քննարկմանը հրավեր էր ուղարկվել նաև ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարություն:

Քննարկման շարունակությունը դիտեք այստեղ:

Տեսանյութ
Print Friendly and PDF
Այլ մամլո հաղորդագրություններ
«Քարոզչության ազդեցությունը մեդիայում քաղաքացիական շարժումների համատեքստում»
20.06.2017
13:00
Հունիսի 20-ին, «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Քարոզչության ազդեցությունը մեդիայում քաղաքացիական շարժումների համատեքստում» թեմայով:

«Ընտանեկան բռնության ենթարկված Նաիրա Սմբատյանի դատական գործերի ընթացքը. իրավապաշտպանների գնահատականը»
20.06.2017
11:00
Հունիսի 20-ին Մեդիա կենտրոնում տեղի ունեցավ ասուլիս «Ընտանեկան բռնության ենթարկված Նաիրա Սմբատյանի դատական գործերի ընթացքը. իրավապաշտպանների գնահատականը» թեմայով:
«Չլուծված խնդիրնե՞ր, թե՞ բարեփոխումներ Գյումրիում. գնահատականներ ՏԻՄ-ի աշխատանքին»
16.06.2017
12:00
Հունիսի 16-ին, «Մեդիա կենտրոնը» Գյումրու Ժուռնալիստների «Ասպարեզ» ակումբի հետ համատեղ քննարկում անցկացրեց Գյումրիում՝ «Չլուծված խնդիրնե՞ր, թե՞ բարեփոխումներ Գյումրիում. գնահատականներ ՏԻՄ-ի աշխատանքին» թեմայով:
«Շվեյցարացի արվեստագետ Թերեզե Վեբերի անհատական ցուցահանդեսի բացումը Երևանում»
15.06.2017
13:00
Հունիսի 15-ին «Մեդիա կենտրոնը» Հայաստանի ազգային պատկերասրահում անցկացրեց մամլո ասուլիս՝ նվիրված շվեյցարացի արվեստագետ Թերեզե Վեբերի «Թուղթ – Ձեռք և Ոգի. պատումներ արվեստում» խորագրով անհատական ցուցահանդեսի բացմանը:
«Սպառնալիքներ իրավապաշտպան Արթուր Սաքունցի հասցեին. իրավապահ մարմինների արձագանքը»
13.06.2017
12:00
Հունիսի 13-ին «Մեդիա կենտրոնում» տեղի ունեցավ քննարկում «Սպառնալիքներ իրավապաշտպան Արթուր Սաքունցի հասցեին. իրավապահ մարմինների արձագանքը» թեմայով:
Միանալ մեզ սոց․ ցանցերում
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Ծառայություններ
Այսօր մեդիա կենտրոնում
Տեսանյութեր
Մամլո հաղորդագրություն
Միջոցառում
Հայաստան-Թուրքիա Միջոցառումներ